DM i Friidrott i Lekeryd 6 september kl.13-16
Inbjudan till alla medlemmar +35 att delta i friidrotts DM. Friidrottsgrenar som kommer genomföras är alla men också efter deltagarnas önskemål. Ytterligare information kan ställas till friidrottens ledare.
Lekeryd-Svarttorp SK
4 sep 2020
0kommentarer
Folk till b-laget
Hej på er, vi är just nu 7st tills ikväll,vi behöver lite spelare,måste vi lämna WO idag också,så kostar de oss 7500kr,å den summan får ni i spelartruppen hjälpa till med//Mange
Fotboll Herrlaget
23 aug 2020
0kommentarer
Första LSSK-klassikern avklarad
Nu är banan ”upptrampad” till nästa måndag och då får fler chansen som inte kunde ikväll. 7 st deltog i 12 km cykling, 6 km rullskidor, 3 km löpning och avslutning med 300 m simning. Efter genomförandet gemensam medhavd fika.Bra kämpat alla som deltog 💪. Välkomna till Uddebo kl.18 nästa måndag 10/8.
Lekeryd-Svarttorp SK
3 aug 2020
0kommentarer
3-5 augusti är sommarsläpet på idrottsplatsen
Fritidsbanken och Sommarsläpet är på Lekeryd-Svarttorps SK’s idrottsplats 3-5/8, måndag - onsdag kl.12-17 med massa olika fritidsaktiviteter, varför inte testa Bumperball 😎☀.
Lekeryd-Svarttorp SK
3 aug 2020
0kommentarer
LSSK-klassiker 3/8 & 10/8
Hej alla skidlöpare! På måndag (3/8 och 10/8 kl 18 - ca 20 vid Uddebo badet). Vi ska då köra fyra grenar i en följd. 1: cykel 12 km, 2: rullskidor 6 km, 3: löpning 3 km 4: simning 300 m. Dvs alla grenar som ingår i en Svensk Klassiker. Ta med cykel, rullskidor, löpskor, hjälm, reflexväst, heltäckande byxor, simkläder, skidskor. Ta gärna med lite fika ☕🍪
Lekeryd-Svarttorp SK
2 aug 2020
0kommentarer
Visa fler nyheter