• DM i Friidrott i Lekeryd 6 september kl.13-16

    Inbjudan till alla medlemmar +35 att delta i friidrotts DM. Friidrottsgrenar som kommer genomföras är alla men också efter deltagarnas önskemål. Ytterligare information kan ställas till friidrottens ledare. Lekeryd-Svarttorp SK 4 sep 2020 0kommentarer
  • Folk till b-laget

    Hej på er, vi är just nu 7st tills ikväll,vi behöver lite spelare,måste vi lämna WO idag också,så kostar de oss 7500kr,å den summan får ni i spelartruppen hjälpa till med//Mange Fotboll Herrlaget 23 aug 2020 0kommentarer
  • Första LSSK-klassikern avklarad

    Nu är banan ”upptrampad” till nästa måndag och då får fler chansen som inte kunde ikväll. 7 st deltog i 12 km cykling, 6 km rullskidor, 3 km löpning och avslutning med 300 m simning. Efter genomförandet gemensam medhavd fika.Bra kämpat alla som deltog 💪. Välkomna till Uddebo kl.18 nästa måndag 10/8. Lekeryd-Svarttorp SK 3 aug 2020 0kommentarer
  • 3-5 augusti är sommarsläpet på idrottsplatsen

    Fritidsbanken och Sommarsläpet är på Lekeryd-Svarttorps SK’s idrottsplats 3-5/8, måndag - onsdag kl.12-17 med massa olika fritidsaktiviteter, varför inte testa Bumperball 😎. Lekeryd-Svarttorp SK 3 aug 2020 0kommentarer
  • LSSK-klassiker 3/8 & 10/8

    Hej alla skidlöpare! På måndag (3/8 och 10/8 kl 18 - ca 20 vid Uddebo badet). Vi ska då köra fyra grenar i en följd. 1: cykel 12 km, 2: rullskidor 6 km, 3: löpning 3 km 4: simning 300 m. Dvs alla grenar som ingår i en Svensk Klassiker. Ta med cykel, rullskidor, löpskor, hjälm, reflexväst, heltäckande byxor, simkläder, skidskor. Ta gärna med lite fika 🍪 Lekeryd-Svarttorp SK 2 aug 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter